ⓜⓐⓛⓘⓝ ⓘⓢⓑⓔⓡⓖ

Mamma till två fantastiska barn. Melwin född 2010 och Tuwalii 2016. Bor i Alafors i ett gammalt trähus byggt -33 tillsammans med min fantastiska Jonas. Har ett jobb som jag trivs med. Befinner mig precis där jag vill vara i livet.

Fynd

Publicerad 2016-05-20 13:06:20 i Allmänt,

Jag älskar när man fyndar. Fyndat 3 klänningar till mig själv idag. 


Tänkte att jag kunde ha den översta på mig på Tuwaliis dop nästa helg.

Melwin skall sova hos sin farmor inatt så skall försöka mysa till det med min sambo. Lätt att man glömmer bort varandra. Kanske börja planera lite inför vårt bröllop. Stort, litet, i Sverige eller utomlands. Funderingarna är många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela